Kundtjänst

Adress

Fly Fashion AB – Barnfiltar.se
Ringvägen 28
181 51 Lidingö, Sverige

Kundservice

FRAKT OCH LEVERANS

Leveranstiden är normalt 2-4 arbetsdagar, räknat från den dagen du gjorde din beställning. När varan har lämnat vårt lager övergår, Leveransansvaret till fraktbolaget som leverera din order inom utsatt tid. När vi skickar din order får du en leveransbekräftelse med kollinummer till din e-post adress. Kollinumret kan du använda för att spåra din leverans hos Postnord.

LEVERANSSÄTT

Leverans av beställda varor sker med Postnord

POSTPAKET

Försändelsen anländer till ditt närmaste Postnord-ombud. En SMS-avi skickas ut med information om var du kan hämta ditt paket. Paketet skall hämtas inom 14 dagar för att förhindra att det går i retur.

POSTPAKET

Försändelsen anländer till ditt närmaste Postnord-ombud. En SMS-avi skickas ut med information om var du kan hämta ditt paket. Paketet skall hämtas inom 14 dagar för att förhindra att det går i retur.

TRANSPORTANSVAR

Om varan skadas eller kommer bort under transporten från oss till dig är det vi som är ansvariga. Vid eventuell retur till oss är det du som är ansvarig.

ÅNGERÄTT OCH RETUR

Som kund har du alltid 14 dagars ångerrätt enligt Distans och hemförsäljningslagen. Ångerfristen börjar löpa från den dagen du mottagit varan.

SÅ GÖR DU EN RETUR

1) Kontakta vår kundtjänst på mail eller på telefon och anmäl din retur. Du får sedan förbetald fraktsedel som du använder för att returnera din produkt.

2) Förpacka varan ordentligt använd den ursprungliga produktförpackningen, tejpa igen plastpåsen med starkt emballage teip med hjälp av den fraktsedel som vi skickat till dig.

REKLAMATION

Produktgarantin täcker endast ursprungligt fabrikationsfel som

fanns på varan på produkten vid leverans.

Fabrikationsfel skall konstateras Fly Fashion AB, varpå kunden erhåller fri reparation alt. En ny produkt eller pengarna åter. Detta förutsätter att skötselråd följts och att normal aktsamhet har iagttagits.

×

Kundvagn